click nuffnang

kengkawan budiman aku:

About Me

My photo
boleh panggil aku "ajak" ...jantina seorang lelaki ... dilahirkan pada tanggal 26 hb febuari 1974 ... status telah berkeluarga ... menetap di seremban ... bekerja di putrajaya sebagai seorang jurutera awam profesional (ir, p.eng dan miem)...boleh contact aku melalui emel: admin@abdulrazakbinkamarudin.com

PELABUR EMAS PERAK

20 January, 2012

usia blog baru 3 minggu ...

photo dari i-pad

assalammualaikum ...
salam ukhwah kepada semuerr kengkawan blogger pada hari jumaat yang mulia ini ...
today genap usia blog aku 3 minggu ... malu nak ceriter ngan kengkawan semuerrr ... maklumlah en3 pun tak seberapa banyak lagi ... cara penulisan pun tak setanding ngan kengkawan semuerr ... anyway ... aku ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada semua kengkawan blogger yang sudi follow blog aku dan sudi meluangkan masa untuk meninggalkan catatan komen ... kunjungan kalian amat amat aku hargai ... tanpa sokongan kalian ... aku khuatir semangat untuk berblog nie akan pudar ... harap harap semangat untuk berblog nie akan terus membara ...jika kengkawan semuerr sudi ...maybe boleh tolong bantu aku dengan meng war war kan kewujudan blog aku niee kepada kenkawan kalian semuerr...
love you all ...
sekian ...
orait ...
from: ajak.

9 comments:

Hudalatip said...

insyaallah takde hal..:)

Rafi Harumin said...

Teruskan, biarpun perlahan tidak mengapa. Lebih laju ataupun giat lebih baik. Walau bagaimanapun, jangan pudar-pudar. Kalau tidak, saya blok FB Bro selama dua setengah hari.

Hehe.. Bergurau saja.

Teruskan bro...

Unknown said...

Salam,
Teruskan berblogging ...kita sama2 berusaha bloggers yg bertanggungjawab, berhemah dan bervisi . Juga kita sama2 jauhi drpd permainan fitnah dan mengumpat.

JunAina said...

Salam jumaat semoga penuh dengan rahmat ilahi hari ini.

Aina masih belajar berblog, blog dah dua tahun tapi aktif baru setahun.

ajak said...

huda ... thanks 4 support

ajak said...

rafi ... sokongan anda amat amat dihargai ...tq.

ajak said...

wsalam ... dato ... nasihat turrr amat amat berguna .. sama sama kiter berhemah ... insyaallah..tq.

ajak said...

wsalam ... junaina ... saya masih baru dalam dunia blog nieee ...tq.

Hana said...

baru lagi :)