click nuffnang

kengkawan budiman aku:

About Me

My photo
boleh panggil aku "ajak" ...jantina seorang lelaki ... dilahirkan pada tanggal 26 hb febuari 1974 ... status telah berkeluarga ... menetap di seremban ... bekerja di putrajaya sebagai seorang jurutera awam profesional (ir, p.eng dan miem)...boleh contact aku melalui emel: admin@abdulrazakbinkamarudin.com

PELABUR EMAS PERAK

27 January, 2012

usia blog aku sudah sebulan ...

photo dari i-pad

assalammualaikum ...
setinggi kesyukuran aku panjatkan ke hadrat ilahi pada hari jumaat yang mulia ini ... genap usia blog aku sebulan sudahhh ... happy jugak menulis blog nie seumpama meluahkan perasaan ... kadang kadang boleh menghilangkan stress aku ... tambahan pulak sambil melawat blog kengkawan semuerr dapat menambahkan pengetahuan  yang amat amat berguna ... sekali lagi ucapan ribuan terima kasih kepada semuerr kengkawan yang telah memberikan sokongan dengan memberi komen yang membina dan yang penting dah jadikk follower aku ... kiter berkawan di dunia on line ... salam mesra untuk semuerr kengkawan...
sekian...
orait...
from: ajak.

8 comments:

Deru Ombak said...

Salam Ir. Ajak..

Sebulan dah ye?...Akak pun baru dua bulan... Teruskan!

dya nasir said...

terus kan berblog..:D

Rafi Harumin said...

Assalamualaikum. Apa khabarnya?

Apa pun, tahniah dan teruskan usahanya.

Aine Ainun said...

betul...
berblogging mmg seronok...=)

ajak said...

wsalam ... deru ombak .. kak ... sama sama kiter teruskan berblog ...tq.

ajak said...

dyabunga ... thank for support ... tq.

ajak said...

rafi ... thank for support ... really hargai ... nanti kiter jumpa lagi di kk ... insyaallah ...tq.

ajak said...

aine ... kiter berkongsi ceriter dan pengalaman ...tq.