click nuffnang

kengkawan budiman aku:

About Me

My photo
boleh panggil aku "ajak" ...jantina seorang lelaki ... dilahirkan pada tanggal 26 hb febuari 1974 ... status telah berkeluarga ... menetap di seremban ... bekerja di putrajaya sebagai seorang jurutera awam profesional (ir, p.eng dan miem)...boleh contact aku melalui emel: admin@abdulrazakbinkamarudin.com

PELABUR EMAS PERAK

22 January, 2012

gong xi fa cai ....

photo gong xi fa cai from google


assalammualaikum ...
aku ingin mengambil kesempatan untuk mengucapkan "gong xi fa cai" kepada semua rakyat malaysia yang berbangsa cina ... kepada rakan rakan yang lain selamat bercuti pada hujung minggu yang panjang ... kesempatan cuti ini bolehlah kita melawat keluarga ... aku menghabiskan masa di rumah mak mertua di kl dan menziarahi emak di ipoh ...jalan raya pun akan sibukk coz kenderaan yang banyakk ... jangan banyak sangat makan buah limau ... nanti sakit perut... hehehee...
sekian...
orait ...
from: ajak.

12 comments:

Kamsiah yusoff said...

salam ukhuwah dari utara...

dya nasir said...

nk angpau...hehe

Rafi Harumin said...

Sempat lagi. Hehehe

ajak said...

kamsiah ... salam kenal ..tq.

ajak said...

dyabunga ...boleh .. seposen jer lahh ..tq.

ajak said...

rafi ... jangan banyak makan limau ...haha

dya nasir said...

haha..seposen pun seposen lah..
anda ditag
http://yayabunga.blogspot.com/2012/01/jawab-jangan-tak-jawab.html

Anonymous said...

Salam kenal dari akak Ajak,

Nampaknya birthday kita sama hari dan bulan, yang tak sama tahunnya.

Saya dah follow!!

Unknown said...

gong xi ;)) dah follow~

ajak said...

dyabunga ... hehehe

ajak said...

akak kunang kunang ... cam gini ... kiter kongsi sambut besday laa ..tq.

ajak said...

sanasini ...thanks ..tq.