click nuffnang

kengkawan budiman aku:

About Me

My photo
boleh panggil aku "ajak" ...jantina seorang lelaki ... dilahirkan pada tanggal 26 hb febuari 1974 ... status telah berkeluarga ... menetap di seremban ... bekerja di putrajaya sebagai seorang jurutera awam profesional (ir, p.eng dan miem)...boleh contact aku melalui emel: admin@abdulrazakbinkamarudin.com

PELABUR EMAS PERAK

25 January, 2012

bertugas luar ...

photo memori bertugas di pulau labuan


assalammualaikum ...
ketemu lagi ...
apa khabar kengkawan semuerr ...
bertugas luar adalah sebahagian dari tugas aku di pejabat ... minggu lepas ... boss arahkan aku ke wilayah persekutuan pulau labuan ...kira kira 2jam 30 minit dari klia ...


photo kapal terbang maswings

dari labuan  ... aku terbang ke kota kinabalu naik pesawat maswings ... naik kapal terbang kecik jerrr kira kira 35 minit penerbangan ... ini first time aku naik flight maswings ... terasa sempit sket laa ...

photo pemandangan keindahan laut dari tingkap bilik hotel

 aku stay di kk 2 malam di hotel 3 star ... 2 hari berulang alik dari kk ke beaufort untuk bermesyuarat ... kk ke beaufort naik kereta kira kira 2 jam perjalanan ...
penat gakkk ... demi tugas ... buat jerr lahh...
jumpa lagi ...
sekian ...
orait...
from: ajak.

10 comments:

Unknown said...

Wslm..
Bro,

Sy baru follow blog bro ni,
dh lame nk follow tp asyik bz je.. :)

Ape2 pn,all da best 2u.

Anonymous said...

Assalam..
singgah sini bls kunjungan.
:D

wahida said...

suami saya pun selalu outstation...huhu...

Sham said...

dulu masa kerja di sektor swasta selalu gak outing sekarang dah jadi cikgu kureng dah...

Rafi Harumin said...

Cantik pemandangan dari bilik itu.

ajak said...

wsalam .. bro ... thank for follow ... really appreciate ...tq.

ajak said...

wsalam ... miziey ... tima kasih atas balas kunjungan ...tq.

ajak said...

wahida ... cam turr lahh .. mencari rezki ..tq.

ajak said...

sham ... cikgu adalah kerjaya mulia ... tq.

ajak said...

rafi ... kk ... nice place to visit ... i like ...tq.