click nuffnang

kengkawan budiman aku:

About Me

My photo
boleh panggil aku "ajak" ...jantina seorang lelaki ... dilahirkan pada tanggal 26 hb febuari 1974 ... status telah berkeluarga ... menetap di seremban ... bekerja di putrajaya sebagai seorang jurutera awam profesional (ir, p.eng dan miem)...boleh contact aku melalui emel: admin@abdulrazakbinkamarudin.com

PELABUR EMAS PERAK

15 January, 2012

seminar fenomena 5b ...

photo memori bersama rakan rakan seminar fenomena 5b

assalammualaikum ...
ketemu lagi pada n3 kali ini ...
weekend nie aku meluangkan untuk hadir ke seminar fenomena 5b di melaka ... misi untuk mencari ilmu ... wahhh ...kengkawan nak tahu apa yang aku belajarr ... 5b turrr bermaksud:
bila nak beli
berapa banyak nak beli
bila nak jual
berapa banyak nak jual
bila boleh beli lagi

agak agak kengkawan ...apa yang aku nak jual dan beli ... aku inform kengkawan ...aku bukan nyer salesman ...aku pun tak mahu jual apa apa dengan kengkawan ... hanya nak berkongsi citerr ...aku baru berjinak jinak dengan pelaburan logam emas fizikal ... seminar nie adalah berbayar ... aku cuma bayar yuran lebih kurang nilai 2gram emas fizikal ketulenan 999.9% jerrr .... bab mencari ilmu nie aku tak berkira sangat ... bayar jer lahhh ...sekurang kurang aku sentiasa cuba untuk menyihatkan kesihatan kewangan aku ...coz kenaikan harga emas fizikal tidak kurang 20% setahun ...dah boleh buat keuntungan.... anyway ... jika kengkawan berminat nak tahu pasal pelaburan emas fizikal ... aku sudi untuk berkongsi rahsia... he3... free of charge ... emel kat aku abrazak74@gmail.com
jumpa di lain entry ...
sekian ...
orait ...
from: ajak .

7 comments:

Queenie said...

ajak buat dulu..
nanti kalau dah nampak untung baru akak join keh3..
dasarrr........kan?

Deru Ombak said...

Salam Ir. Ajak...

Akak nak share please.. Check your mail ok.

ajak said...

queenie ... alhamdulillah ... insyaallahh boleh jerr berkongsi ...keuntungan akan datang nie ...macam dah terancang untuk "melancong" lagi dengan family...tq.

ajak said...

wsalam ... akak deru ombak ... insyaallah nanti saya kongsikan ... tq.

Unknown said...

mcm public gold tu yer...berminat gak...insyallah satu maso nanti..:)

ajak said...

papa mifz ... emas salah satu potfolio pelaburan ... untuk masa depan ...tq.

JunAina said...

Ramai juga kawan2 kat opis ni melabur dalam emas. Kebanyakan bermula dengan Public Gold tapi bila lama2 dah pandai dia org buka langkah sendiri...:)