click nuffnang

kengkawan budiman aku:

About Me

My photo
boleh panggil aku "ajak" ...jantina seorang lelaki ... dilahirkan pada tanggal 26 hb febuari 1974 ... status telah berkeluarga ... menetap di seremban ... bekerja di putrajaya sebagai seorang jurutera awam profesional (ir, p.eng dan miem)...boleh contact aku melalui emel: admin@abdulrazakbinkamarudin.com

PELABUR EMAS PERAK

08 January, 2012

balik kampung ...

photo memori aku bersama atok dan wan

assalammualaikum ...
apa khabar kengkawan semua ...
moga cuti hujung minggu ini penuh bermakna buat kalian ...
aku n family pergi balik kampung sebelah wife aku di johol kuala pilah noghori sembilan ... melawat atok dan wan bersama keluarga ayah mertua aku ... kebetulan di kampung buah durian sedang gugur ...


photo buah durian yang telah dikutip

 apa lagiii ..kenduri durian lahh ... anak anak aku pepagi dah pergi kutip buah durian ...


photo memori gelagat anak anak aku


suasana kedamaian kampung memang aku sukerr ...bagai terapi minda ...
bersua di lain entry ...
sekian ...
orait ...
from: ajak.



8 comments:

Deru Ombak said...

Bila balik kampung, nikmat..!!

Rafi Harumin said...

Salam Abang Ajak.

Saya balik kampung juga sekarang (semasa komen ini ditulis).

Tapi saya cemburu kerana tidak ada durian di sini, hehehe...

ajak said...

asalam ...deru ombak ... memang syok balik kampung ...tq.

ajak said...

wsalam ...ashrafi ... balik kampung turr aktiviti yang amat baik .. lawat family ... tak perr ..tak der "durian" pun tak perr ...yang penting bersama family ...tq.

Zurina Hj.Zainal said...

umangggaii.....byknya durian....kt sini kalau nk durian kena beli.....:(

ajak said...

asalam ...zurina ... durian kat umahh atok ...he3

Unknown said...

2015-11-5leilei
jordan pas cher
michael kors
sac longchamp
coach factory outlet
true religion sale
fitflops uk
moncler jackets
ghd hair straighteners
louis vuitton handbags
oakley sunglasses
ugg boots
montblanc pens
ralph lauren
adidas superstar
air max 90
michael kors outlet
ralph lauren outlet
true religion jeans
ray bans
toms outlet
louis vuitton uk
ugg australia
michael kors bags
chaussure louboutin
louis vuitton outlet stores
michael kors bags
michael kors handbags
louis vuitton pas cher
nike tn pas cher
michael kors handbags
ray ban sunglasses

Unknown said...

zzzzz2018.7.13
michael kors outlet
coach outlet
mulberry uk
coach outlet online
coach outlet
pandora jewelry
ralph lauren outlet
canada goose jackets
moncler outlet
canada goose outlet