click nuffnang

kengkawan budiman aku:

About Me

My photo
boleh panggil aku "ajak" ...jantina seorang lelaki ... dilahirkan pada tanggal 26 hb febuari 1974 ... status telah berkeluarga ... menetap di seremban ... bekerja di putrajaya sebagai seorang jurutera awam profesional (ir, p.eng dan miem)...boleh contact aku melalui emel: admin@abdulrazakbinkamarudin.com

PELABUR EMAS PERAK

06 January, 2012

usia blog aku baru seminggu ...

photo hiasan : sumber google

assalammualaikum ...
apa khabar kengkawan pada hari jumaat today ...
aku baru selesai sholat jumaat ...
 teringat plakk nak update blog aku ... tak der idea plakk nak ceriter tajuk aper ... anyway today merupakan genap usia blog aku dah seminggu ... jumaat lepas bermula entry pertama ... masih belajar belajar untuk membuat entry selanjutnyerr .. terima kasih kepada semua kengkawan yang dah jadik follower aku dan support 100% blog aku niee .. komen kalian senantiasa dialu alukan dan diucapkann ber juta juta terima kasih ... harap harap teruskan sokongan kepada aku yang baru berjinak jinak dengan penulisan blog ini ... maybe bahasa aku pun tak berapa lancar ... nak pegi terjah blog kengkawan plakkk ...
bersua di lain entry ...
sekian ...
orait ...
from: ajak.

6 comments:

Musshima, Putrajaya, Malaysia said...

let's blogging....

ajak said...

shima ... baru nak belajorr ....he3

tim_fs said...

tahniah..dah seminggu..truskan blogging

Rafi Harumin said...

Assalamualaikum.

Abang teruskan sahaja, mari kita terus menulis dan menulis supaya semua orang suka membaca.

Semoga bermanfaat, InsyaAllah.

ajak said...

mama tims ..thanks ...

ajak said...

wsalam... ashrafi ...thank for support ... amat amat hargai ...tq.