click nuffnang

kengkawan budiman aku:

About Me

My photo
boleh panggil aku "ajak" ...jantina seorang lelaki ... dilahirkan pada tanggal 26 hb febuari 1974 ... status telah berkeluarga ... menetap di seremban ... bekerja di putrajaya sebagai seorang jurutera awam profesional (ir, p.eng dan miem)...boleh contact aku melalui emel: admin@abdulrazakbinkamarudin.com

PELABUR EMAS PERAK

28 January, 2012

minum petang ...

photo memori minum petang bersama family

assalammualaikum ...
bertemu kembali ...
petang tadi keluarga ibu mertua aku datang ke rumah ... kito orang minum petang bersama sambil sembang sembang ... menu minum petang hanya jagung rebus bersama keropok bersama air teh ... sekali sekala macam gini memang meriah ... tambahan pula ader seorang tetamu mat salleh dari london ... hahahaaa ...
sekian  ...
orait ..
from: ajak.

2 comments:

Unknown said...

Salam,
Sama kita ... tengahri tadi makan jagung rebus .. sendiri rebus .. untuk tetamu dan untuk sendiri

ajak said...

wsalam ... dato ... kunjungan dato sentiasa dinantikan ... anak anak saya juga sangat sukerr makan jagung rebus ..tq.