click nuffnang

kengkawan budiman aku:

About Me

My photo
boleh panggil aku "ajak" ...jantina seorang lelaki ... dilahirkan pada tanggal 26 hb febuari 1974 ... status telah berkeluarga ... menetap di seremban ... bekerja di putrajaya sebagai seorang jurutera awam profesional (ir, p.eng dan miem)...boleh contact aku melalui emel: admin@abdulrazakbinkamarudin.com

PELABUR EMAS PERAK

24 January, 2012

durian bila nak gugur ...

photo durian masih di dahan pokok

assalammualaikum ...
jumpa lagi kengkawan ...
wahhh ... nampak segar jerrr buah durian atas dahan pokok nie ... pokok durian ini di dusun atok isteri aku ... nampak saiz buah nie boleh tahan besar nyerr... menurut kata atok ...isi durian nie pun cantekkk ... agak gak nyer bila lah durian ni nak gugur ... hehehe ...
jumpa lagi di lain kesempatan ...
sekian ...
orait ...
from: ajak.

13 comments:

Hana said...

semalam nampak orang jual manggis. maknanya buah durian pun mesti gugur xlama lagi.hehe

Unknown said...

Salam,
Bila gugur nanti, pass2 lah kat member ni ... kita ni pun berdekatan

Unknown said...

Salam...
Saya tumpang tengok ja lah ya...saya gembira mengenali sedikit tentang anda, setidak2nya ada sapaan "asalamualaikum.."

sekadar satu coretan said...

kami sekeluarga mmg suka mkn buah durian...

ajak said...

onitsuka ... dah banyak durian dijual di tepi jalan ..he3 ..tq.

ajak said...

wsalam ..dato ... boleh ajerr ... tak der hal ..tq.

ajak said...

wsalam ...etuza ... kiter kongsi kongsi citerr ..tq.

ajak said...

ain ... anak anak saya pun suker buah durian ... he3 ...tq.

fatin said...

tiba due date nya nnt.. gugur la tuh.. hehee..

=}

ajak said...

fatin ... bummmm ... durian dah gugur ..he3

Unknown said...

replica bags us replica bags gucci replica radley bags

wheaseth said...

check my blog buy replica bags visit our website aaa replica bags my website replica designer bags wholesale

teseauez said...

you could check here replica gucci handbags his response Ysl replica visit homepage best replica designer bags