click nuffnang

kengkawan budiman aku:

About Me

My photo
boleh panggil aku "ajak" ...jantina seorang lelaki ... dilahirkan pada tanggal 26 hb febuari 1974 ... status telah berkeluarga ... menetap di seremban ... bekerja di putrajaya sebagai seorang jurutera awam profesional (ir, p.eng dan miem)...boleh contact aku melalui emel: admin@abdulrazakbinkamarudin.com

PELABUR EMAS PERAK

18 January, 2012

jumpa blogger di kota kinabalu ...

photo memori bersama blogger "rafi"


assalammualaikum ...
bersua kengkawan ...
sewaktu aku di kota kinabalu semalam ... aku berkesempatan bertemu dengan rakan blogger yang baru aku kenali sejak 2 minggu lalu ... perkenalan di alam maya membolehkan kiter bertemu dan sembang sembang sambil minum kopi o kawww ... thank sahabat "rafi" http://mohdashrafi.blogspot.com/  dengan perkongsian ceriter dan pengalaman sebagai blogger ... moga ukhwah ini akan berpanjangan .. . di lain masa dan ketika kiter bertemu lagi .... insyaallah ... kengkawan yang lain dah aderr bersua muka ker ? cer citer skett ...
sekian ...
orait ...
from: ajak.

10 comments:

tim_fs said...

jauhnya jumpe..sampai ke sabah ek..

dari alam maya trus ke alam nyata..best kan dpt jumpa blogger..

ajak said...

mama tim ... jauh bejalan ...luas pandangan ... berkongsi citer ..he3

Qaseh Gifts said...

bestnya dapat jumpa rakan2 blogger lain...

saya dah follow blog ajak.... nanti sellau singgah kat blog Qaseh Gifts ya :-)

intan_blur said...

bestkan dpt jumpe rakan blogger..
stakat nih intan belum jumpe lagi rakan blogger..;( xtau la bile nak jumpe..belum ade rezeki

JunAina said...

Kak Aina jarang nak dapat keluar & lepak2 pekena kopi dengan kawan2 apatah lagi kawan2 dialam maya. Dulu jumpa ramai blogger kat pertemuan blogger di Bandar Baru Bangi.

ajak said...

qaseh ... nanti saya lawat blog awak yerr ...tq.

ajak said...

intan ... boleh dirancang rancang untuk gather gatherr ..tq

ajak said...

kak aina .. jika ader masa terluang .. anyway ... melawat blog kenkawan pun dah kira berjumpa gakk ... cuma di alam maya ..tq.

Rafi Harumin said...

Bro... Pertemuan yang tidak akan dilupakan. :)

Unknown said...

zzzzz2018.7.13
michael kors outlet
coach outlet
mulberry uk
coach outlet online
coach outlet
pandora jewelry
ralph lauren outlet
canada goose jackets
moncler outlet
canada goose outlet