click nuffnang

kengkawan budiman aku:

About Me

My photo
boleh panggil aku "ajak" ...jantina seorang lelaki ... dilahirkan pada tanggal 26 hb febuari 1974 ... status telah berkeluarga ... menetap di seremban ... bekerja di putrajaya sebagai seorang jurutera awam profesional (ir, p.eng dan miem)...boleh contact aku melalui emel: admin@abdulrazakbinkamarudin.com

PELABUR EMAS PERAK

29 January, 2012

dinner di kota kinabalu ...

photo restoran kampung nelayan di kota kinabalu
assalammualaikum ...
jumpa lagi kengkawan ...
tempohari aku berkesempatan untuk dinner di kota kinabalu sabah ... nak rasa kesegaran makanan laut di sabah ...



photo menu udang dan kerang
udang segar hanya direbus dan kerang turr masak sos tiram ...

photo menu ikan

ikan kerapu turr pun sodapp gakkk ... makan waktu lapar ... apa apa pun sodapp kannnn ... jika kengkawan datang ke sabah ... cuba cubalah rasa ...macam aku promoter tourism plakkk ...
sekian ...
orait ...
from: ajak.

6 comments:

che mid said...

Tu kerang ke..

tim_fs said...

sedap semua lauk2 tu..bila kita nak gi kesana plak ni..

ajak said...

che mid ... adik beradik kerang ...heheee

ajak said...

mama tim ... tunggu airasia opperrr ticket murah ..heheeee

Rafi Harumin said...

Tahu tempat ini tapi tidak pernah masuk.

ajak said...

rafi ... ohhhh ... aderrr pertunjukan kebudayaan sabah ...