click nuffnang

kengkawan budiman aku:

About Me

My photo
boleh panggil aku "ajak" ...jantina seorang lelaki ... dilahirkan pada tanggal 26 hb febuari 1974 ... status telah berkeluarga ... menetap di seremban ... bekerja di putrajaya sebagai seorang jurutera awam profesional (ir, p.eng dan miem)...boleh contact aku melalui emel: admin@abdulrazakbinkamarudin.com

PELABUR EMAS PERAK

01 January, 2012

selamat tahun baru 2012 ...

photo selamat tahun baru 2012

assalammualaikum ...
apa khabar kengkawan ...
pertama nya aku nak ucapkan selamat tahun baru 2012 ... selamat happy holiday today ... semoga tahun baru ini akan memberi sejuta kebahagian kepada kita semua ... agar dimurahkan rezki dengan jalan yang tidak disangka sangka ... dipermudahkan segala urusan seharian kita ... kesejahteraan kesihatan yang berkekalan ... hati sentiasa tenang untuk kita berfikir ...didorong untuk untuk ber ibadah dan yang paling penting agar kesihatan kewangan kita sentiasa terurus dengan sempurna nyerr ... jika kesihatan kewangan ada problem ... jiwa akan kurang tenang ... betoikan kengkawan ? ... apa azam tahun baru nie kengkawan ? ... aku masih terpikir pikir lagi ... tahun ini umur meningkat setahun lagi ... anak sulung aku pun dah nak masuk sekolah ke tahun empat dan anak kedua aku dah nak masuk sekolah ke tahun satu ... dan anak ketiga dah nak masuk ke tabika kemas ... belanja persekolahan pun dah makin bertambah ...

photo karenah anak anak di tepi pantai

sempena cuti today ...aku bawa isteri dan anak anak pergi picnic di pantai port dickson ...isteri aku pepagi dah masak nasi lemak ...thanks "mama" ... picnic today disertai keluarga ir azmi, isteri dan anak anak beliau ... sedap spagetti dan kuah durian yang dimasak oleh puan ayin ... sambil menikmati suasana tepi pantai dan mendengar deruan ombak ... "ombak rindu" ... eehhhh mcam tajuk filem plakkk ... suasana sebegini dapat aku bersama family (masa berkualiti) dan berehat rehat ...kengkawan bawa family bercuti ke maner ?
berjumpa lagi di lain entry ...
sekian ...
orait ...
from: ajak.

4 comments:

Unknown said...

Selamat Tahun Baru...^_^

Unknown said...

SALAM,
Ramai tu ... ada 4 . Tambah lagi ajak. LF pun 4 je dan nokhtah.

ajak said...

asalam ...izana ...slamat tahun baru jugak ... thank for singgah di blog saya yang baru berusia kurang seminggu ...tq.

ajak said...

asalam ...dato ... syukur dongan rezki ini ...cadangan yang baik turrr ...insyaallah jika aderr rezki ... cuma "girl" jer yang beluma aderr ..hehehee...tq.