click nuffnang

kengkawan budiman aku:

About Me

My photo
boleh panggil aku "ajak" ...jantina seorang lelaki ... dilahirkan pada tanggal 26 hb febuari 1974 ... status telah berkeluarga ... menetap di seremban ... bekerja di putrajaya sebagai seorang jurutera awam profesional (ir, p.eng dan miem)...boleh contact aku melalui emel: admin@abdulrazakbinkamarudin.com

PELABUR EMAS PERAK

21 January, 2012

twitter ....

photo twitter aku

assalammualaikum ...
apa khabar kengkawan pada cuti panjang hujung minggu ...
malam tadi aku bermula membuka akaun twitter ... konon konon nyer tak mahu ketinggalan dalam dunia sosial nie ... first time laa katakan ... teruja gakkk ... terkial kial pun ya jugakk ...hehehee



photo profile twitter aku

tak sangka blogger glamour dan popular saudara BEN ASHAARI adalah follower yang terawal ... top 3 follower la katakan ... thank saudara BEN .... aku really appreciate ... jika kawan sudi lawat dan follow ...boleh lah kiter ber twitter ... http://twitter.com/abrazak74
slamat berhujung minggu ...
sekian ...
orait ...
from: ajak.

10 comments:

Queenie said...

akak apa pun takdak..
fb takdak..
twitter lagilah pulak...

kalau diguna cara betul, betullah dapatnya...kan jak?

ajak said...

akak ... cuba cuba lah ... kekadang idea datang untuk berblog dari rakan rakan fb n twitter ..tq.

Hudalatip said...

ok, bolehlah follow kita, hudalatip..

Deru Ombak said...

Kakya pun sama ngan Q.
Adapun FB, cuma untuk anak2 bercerita. Kurang mahir menggunakan laman social ni..

Ateh Nour said...

Sallam Ajak,

Owahh...saya seorang aja nampaknya belum ada akaun twitter ni...tak boleh jadi ni..kena ada juga akaun ni...boleh bertweet-tweet...

ajak said...

huda .... nanti kiter tweet yerrr...tq.

ajak said...

kakya ... tak perr ... ikut sempat jerrr ...tq.

ajak said...

wsalam ...lipislady ... buka akaun pun percuma jerrr ...tq.

Rafi Harumin said...

Salam.

Saya juga tidak memiliki akaun di Twitter. :)

ajak said...

rafi ... daftar yerr .. boleh kiter tweet tweet ..tq.