click nuffnang

kengkawan budiman aku:

About Me

My photo
boleh panggil aku "ajak" ...jantina seorang lelaki ... dilahirkan pada tanggal 26 hb febuari 1974 ... status telah berkeluarga ... menetap di seremban ... bekerja di putrajaya sebagai seorang jurutera awam profesional (ir, p.eng dan miem)...boleh contact aku melalui emel: admin@abdulrazakbinkamarudin.com

PELABUR EMAS PERAK

03 January, 2012

bateri kereta ...

photo gambar aku memasang bateri kereta milik isteri


assalammualaikum ...
didoakan kesejahteraan kengkawan semua ...
petang semalam kereta wife aku tak boleh start enjin ... coz bateri dah "kong" ... agak nyerr musim cuti sekolah nie ..keter wife aku jarang jarang di hidupkan enjin dan dibawak ronda ronda ...maka bateri tak charge ... mujurlah dapat di charge kat kedai ... dan boleh diguna semula ... keter kengkawan okey takkk ...esok nak hantar anak ke sekolahh ... takut takut bateri kong macam keter isteri akuu ...cuba check air bateri, aderr kerr ??  harap harap semua nyer okey ...
jumpa lagi di lain entry...
sekian...
orait ...
from: ajak.

4 comments:

Anonymous said...

Dia suruh beli keta baru lerr tuhh!..heheee... :D

Ateh Nour said...

Sallam Ir. Ajak,

Saya baru je repair kereta, dah bertahun tak pakai kete, sekali kena haaa...terduduk dibuatnya.

ajak said...

cik anon ... cadangan baik turr ...nak tunggu ader modal skett .he3..tq.

ajak said...

wsalam... lipislady ...eloklah turrr ... mudah untk pergerakan ...senang nak ambik hantar anak ke sekolah... keter kene slalu maintain supaya tak kene "belanjer besar" ...tq.