click nuffnang

kengkawan budiman aku:

About Me

My photo
boleh panggil aku "ajak" ...jantina seorang lelaki ... dilahirkan pada tanggal 26 hb febuari 1974 ... status telah berkeluarga ... menetap di seremban ... bekerja di putrajaya sebagai seorang jurutera awam profesional (ir, p.eng dan miem)...boleh contact aku melalui emel: admin@abdulrazakbinkamarudin.com

PELABUR EMAS PERAK

07 January, 2012

kisah keluarga ku ...

photo memori keluarga ku sewaktu bercuti di kota london

assalammualaikum ....
apa khabar kengkawan ...
bertemu kembali pada entry kali ini ...
sudah beberapa hari berlalu pada bulan januari tahun 2012 ...
 aku ingin bercerita tentang keluarga aku ... aku bernikah dengan isteri tersayang iaitu fatimah binti sahak pada tanggal 26 hb mei 2001 di setapak kuala lumpur ...sudah lebih 10 tahun usia perkahwinan kami ... amat bersyukur kepada nya dengan jodoh ini ...perbezaan umur kami hanya 5 tahun ... alhamdulillah bersyukur ke hadrat nya kami dikurniakan dengan empat orang cahaya mata lelaki ... yang sulong diberi nama muhammad aiman (abang long) - 10 tahun, kedua muhammad alif (abang ngah) - 7 tahun, ketiga muhammad asyraf (abang lang) - 5 tahun dan yang bongsu muhammad adam - 3 tahun (macam dah comfirm jer yang bongsu .... hehehe ... kene isi "application form" kat isteri nieee untuk tambah lagi) .... 
aku berterima kasih kepada isteri kerana telah sudi dan berkorban dengan berhenti kerja demi untuk menjaga anak anak ... aku berseorangan bekerja untuk menyara keluarga ... alhamdulillah syukur dengan rezki kurniaan nya ... kadang kadang aku kesian jugak melihat isteri ku kepenatan melayan karenah anak anak lelaki ... nakal jugak semua nyer ...

photo gelagat anak anak aku sewaktu bercuti di kota paris


tak mudah untuk mendidik anak anak nie ... agak agak nyer aku pun nakal jugak sewaktu kecik kecik dulu ...ke mana tumpah nyer kuah jika tidak ke nasi ... kengkawan ader "tips" ker untuk melembutkan hati anak anak supaya tak nakal ? cer citer sket ....
sekian entry kali ini ...
bertemu di lain entry ...
orait ...
from : ajak.

8 comments:

Queenie said...

salam ajak...

"agak agak nyer aku pun nakal jugak sewaktu kecik kecik dulu"

- yer ker agak-agak? entah2 kompem! keh3...guwaw jer eeeh..

ajak said...

wsalam... queenie ... hahaha ... menurut kata "emak" ... aku nie memang nakal ...hehe ...tq.

Deru Ombak said...

Salam Ajak..
Waaa.. Hero sume...

Saya follow blog awk ye..

ajak said...

wsalam... deru ombak ... cam turrr laa ...thank follow blog saya ...tq.

Unknown said...

Salam,
Hero2 semuanya ... Kalau tak dapat anak perempuan, dapat nanti menantu2 perempuan

Anonymous said...

You can go to their websites and look for a listing for the doctors you are considering.
For example, you might be seeking rhinoplasty as way
to achieve a functional goal. You also need to think about
the recovery process and the ways it might affect your daily life and work.


My homepage - facial plastic surgeon tulsa

mmjiaxin said...

ferragamo shoes
michael kors outlet
rolex watches outlet
tory burch outlet online
michael kors handbags
coach outlet store
mac cosmetics
michael kors outlet online
wellensteyn outlet
michael kors outlet
canada goose outelt
air max 2014
ray ban,rayban,occhiali ray ban,ray-ban,ray ban occhiali,ray ban sunglasses
woolrich outlet store
fred perry polo shirts
michael kors outlet
tiffany outlet
canada goose jackets
oakley outlet store
mizuno running shoes
mm1205

Unknown said...

www11.12

ray ban sunglasses
red bottom shoes
ugg outlet
jordan uk
ugg boots
coach outlet
louboutin shoes
moncler jacket
hermes belt
christian louboutin