click nuffnang

kengkawan budiman aku:

About Me

My photo
boleh panggil aku "ajak" ...jantina seorang lelaki ... dilahirkan pada tanggal 26 hb febuari 1974 ... status telah berkeluarga ... menetap di seremban ... bekerja di putrajaya sebagai seorang jurutera awam profesional (ir, p.eng dan miem)...boleh contact aku melalui emel: admin@abdulrazakbinkamarudin.com

PELABUR EMAS PERAK

01 April, 2012

owhhhhh ... ben ashaari promote blog aku ! ! !



photo iklan di blog ben ashaari

assalammualaikum ...
bersua kembali kenkawan pada hari cuti hujung minggu ...
moga ceria di samping family ...
owhhhhhh ... "ben ashaari" promote kan blog aku
harap-harap kerjasama ini akan membuah kan hasil ...
aku hanya fokus pada usaha ...
doakan kejayaan aku kenkawan yerr ...
sudilah kira nyer kenkawan melawat blog aku ...
sekian ...
orait ...
from: ajak.

2 comments:

Unknown said...

asalam turut gembira
sama jg pernah dia promot..

ajak said...

etuza ... betoi turr ... harap kerjasama sebegini akan berkekalan ..tq.