click nuffnang

kengkawan budiman aku:

About Me

My photo
boleh panggil aku "ajak" ...jantina seorang lelaki ... dilahirkan pada tanggal 26 hb febuari 1974 ... status telah berkeluarga ... menetap di seremban ... bekerja di putrajaya sebagai seorang jurutera awam profesional (ir, p.eng dan miem)...boleh contact aku melalui emel: admin@abdulrazakbinkamarudin.com

PELABUR EMAS PERAK

10 April, 2012

lawat "baby boy" ben ashaari ...

photo copy paste dari blog ben ashaari

assalammualaikum ...
sajer nak kongsi citer ...
pada petang hari ahad yang lepas ...
aku n wife serta anak-anak sempat pergi melawat "baby boy" ben ashaari di rumah dia ... comei anak dia ... aku memang suker tengok "baby" nie ... kene bincang ngan wife nie ... kikikihhhh
sekian ...
orait ...
from: ajak.

sudilah lawat blog aku

2 comments:

Anonymous said...

Maklumlah babykan tak berdosa, sapa yang tengok muka baby mesti rasa senangkan.

ajak said...

kunang-kunang ... memang betoi ... menatap wajh baby memang syok ..tq.