click nuffnang

kengkawan budiman aku:

About Me

My photo
boleh panggil aku "ajak" ...jantina seorang lelaki ... dilahirkan pada tanggal 26 hb febuari 1974 ... status telah berkeluarga ... menetap di seremban ... bekerja di putrajaya sebagai seorang jurutera awam profesional (ir, p.eng dan miem)...boleh contact aku melalui emel: admin@abdulrazakbinkamarudin.com

PELABUR EMAS PERAK

09 April, 2012

tempat kerja ...

photo tempat aku bekerja

assalammualaikum ...
bersua kembali ...
moga kengkawan sihat selalu ...
inilah ruang aku bekerja di putrajaya ...
setidak tidak nyerr dari jam 8.30 pagi sehingga jam 5.30 petang ... aku pilih waktu anjal wp3 ... meja berselerak skett ... tak kemas pun ... aku memang giturrr ... jika berselerak ...banyak idea datang ...hahaha...
berjumpa lagi lain entry ...
sekian ...
orait ...
from: ajak.

sudi lah lawat blog aku
PELABUR EMAS PERAK

6 comments:

suwara entertainment said...

wah bestnye ade bilik sendiri..
besar plak tu.. :)

terpatrisinarabadi said...

sangat selesa !

ajak said...

sue ... tempat cari rezki .. tq.

ajak said...

ikatankasihku ... sekadar tempat bekerja di opis gomen ..tq.

Ateh Nour said...

Sallam Ajak,

Lama tak bersua,
Emm..bestnya, opis besar..selesa..

ajak said...

wsalam ..kak ... betoi tur dah lama kiter tak bersua ...tq.