click nuffnang

kengkawan budiman aku:

About Me

My photo
boleh panggil aku "ajak" ...jantina seorang lelaki ... dilahirkan pada tanggal 26 hb febuari 1974 ... status telah berkeluarga ... menetap di seremban ... bekerja di putrajaya sebagai seorang jurutera awam profesional (ir, p.eng dan miem)...boleh contact aku melalui emel: admin@abdulrazakbinkamarudin.com

PELABUR EMAS PERAK

30 March, 2012

anak anak happy ... kiter pun happy jugak !!!



photo anak anak aku

assalammualaikum ...
ketemu kiter kembali pada hari jumaat yang penuh barakah ini ...
sajer nak update gambar anak-anak aku (abang long, abang ngah dan abang lang) serta gambar "aqil" ...
anak-anak happy ... kiter pun happy gakkk ...
cuma gigi "abang ngah" belum tumbuh lagi ...
papa doa kan agar cepat tumbuh gigi hadapan tur ...
sekian ...
orait ...
from: ajak.

sudilah lawat blog aku