click nuffnang

kengkawan budiman aku:

About Me

My photo
boleh panggil aku "ajak" ...jantina seorang lelaki ... dilahirkan pada tanggal 26 hb febuari 1974 ... status telah berkeluarga ... menetap di seremban ... bekerja di putrajaya sebagai seorang jurutera awam profesional (ir, p.eng dan miem)...boleh contact aku melalui emel: admin@abdulrazakbinkamarudin.com

PELABUR EMAS PERAK

19 April, 2012

hati - hati yer ....

photo keratan akhbar berita harian 18/04/2012


assalammualaikum ...
bersua kembali ...
ini keratan akhbar berita harian semalam rabu bertarikh 18/04/2012 ...
hahhh kepada peminat pengayuh basikal ... cuba lah baca keratan akhbar ini ... hati - hati untuk terlalu aktif ... ada kesan negatif ... sekadar berkongsi sajer ... jangan marah plakk atas perkongsian ini ...
sekian ...
orait ...
from: ajak ...

sudilah lawat blog aku


4 comments:

suwara entertainment said...

As Salam..abg ajak, boleh tak emailkan pada saya keratan akhbar ni?kt office abg ajak ade scan?saya mmg join kelab berbasikal, tp dah jarang sgt ikut aktiviti diorg..klau bole, saya nak share this news pada kwn2 perempuan terutamanya yg belum berkahwin..coz pic ni x nampak tulisannye..kt office x beli BH..huhuhu..hrp abg ajak sudi kongsi dgn saya..tq

ajak said...

wsalam ... sue ... saya cuba usahakan ... tolong beri alamat emel awak ke admin@abdulrazakbinkamarudin.com

PCL said...

emm baru nk ajak wife aktif cycling..., npknya aku sorang2 je lah..

ajak said...

bro ... sekali sekala boleh kot ...