click nuffnang

kengkawan budiman aku:

About Me

My photo
boleh panggil aku "ajak" ...jantina seorang lelaki ... dilahirkan pada tanggal 26 hb febuari 1974 ... status telah berkeluarga ... menetap di seremban ... bekerja di putrajaya sebagai seorang jurutera awam profesional (ir, p.eng dan miem)...boleh contact aku melalui emel: admin@abdulrazakbinkamarudin.com

PELABUR EMAS PERAK

18 April, 2012

angry bird ...

photo anak bongsu aku
assalammualaikum ..
bersua dengan kenkawan semuerr ... sihat ker today ...
tengok lah gelagat anak bongsu aku ...
bergaya "angry bird" ...
minat bebenor dia dengan "burung marah" ...
jangan anak aku jadik "pemarah" pulakkk dah lahhh ...
anak-anak kenkawan ader yang minat "angry bird" jugak kerr ?
sekian ...
orait ...
from: ajak ...

sudilah lawat blog aku

8 comments:

Anonymous said...

Salam Ajak,

Semoga bahagia selalu.

Musim angry bird belum berakhir yer walaupun dah lama bermula. Burung yang marah tak aper, jangan tuan yang pakai tu marah2, dah.

suwara entertainment said...

As Salam..
anak sulung saya yg gurl tu pun minat angry bird gak..dari t-shirt, crocs semua nk gamba angry bird..ni la penangan angry bird..huhu

PCL said...

salam singgah ajak, ..ajak-ajak lah kawan singgah selalu..keh 28x..sedap air tebu tu !

ajak said...

wsalam ... Kak ... betoi turr ... harap pemakai baju tak marah marah ...tq.

ajak said...

wsalam ... sue .. betoilahhh ... kuat betoi penangan nyer ... heheheeheeee

ajak said...

wsalam ..pcl ... boleh ... insyaallah akan singgah ..tq.

intan_blur said...

smpi skrng ank2 belum ade bj angry bird..dorang asik tny jek bile nak beli bj angry bird..hehheeh...

ajak said...

intan ... masuk gaji nanti boleh lahh belikan untuk anak anak tur