click nuffnang

kengkawan budiman aku:

About Me

My photo
boleh panggil aku "ajak" ...jantina seorang lelaki ... dilahirkan pada tanggal 26 hb febuari 1974 ... status telah berkeluarga ... menetap di seremban ... bekerja di putrajaya sebagai seorang jurutera awam profesional (ir, p.eng dan miem)...boleh contact aku melalui emel: admin@abdulrazakbinkamarudin.com

PELABUR EMAS PERAK

21 April, 2012

durian ... sedap nyer !



photo durian


assalammualaikum ...
bersua kembali kenkawan pada pagi hari sabtu ...
tentu kenkawan bersantai-santai bersama family kan ...
pagi nie salah satu menu bekfes aku ialah durian ...
nyum nyum sedap nyerr ! ! !
kenkawan suker makan durian ker ?

sekian ...
orait ...
from: ajak ...

sudilah lawat blog aku

5 comments:

pena rozie said...

buat pengat sedap gak tu....

Queenie said...

baru nak baik batuk koh! koh!...

ajak said...

pena rozie ... betoi turr ... anak anak saya pun suker ..

ajak said...

queenie .. kene banyakkan minum air suam ...

suwara entertainment said...

alamak..durian la plak..saya peminat setia durian..kena cari ni..hahaha