click nuffnang

kengkawan budiman aku:

About Me

My photo
boleh panggil aku "ajak" ...jantina seorang lelaki ... dilahirkan pada tanggal 26 hb febuari 1974 ... status telah berkeluarga ... menetap di seremban ... bekerja di putrajaya sebagai seorang jurutera awam profesional (ir, p.eng dan miem)...boleh contact aku melalui emel: admin@abdulrazakbinkamarudin.com

PELABUR EMAS PERAK

20 April, 2012

pink colour ...


photo keter "pink colour"


assalammualaikum ...
bertemu kembali ...
semalam kat traffic light ... ader sebuah keter di hadapan aku berwarna "pink colour" ... jarang jarang aku lihat keter warna ini ... ingatkan awek yang memandu nyer ... ruper ruper nyer seorang "lelaki" ... anak aku kater "pink colour" ini untuk pompuan ... betoi ker kenkawan ???

sekian ...
orait ...
from: ajak ...

sudilah lawat blog aku

8 comments:

PCL said...

sekarang nih kaler tak ikut jantina..belasah jer...mungkin nak tarik perhatian...apa2 pon kena ada daya penarik yg maveles ! hitam itu tak semuanya menawan...erk jgn ada yg tersa..(keh 28x)

suwara entertainment said...

wow! i like it!!

intan_blur said...

cantik...

ajak said...

pcl .. betoi betoi turrr ...tq.

ajak said...

sue ... suker kerr ..tq

ajak said...

intan ... awak pun suker jugak yer !

pena rozie said...

x suka pink...

yanmaneee said...

golden goose sneakers
calvin klein underwear
yeezy boost 350
yeezy boost 350 v2
curry 8
kobe 11
off white x jordan 1
supreme hoodie
yeezys
adidsas yeezy