click nuffnang

kengkawan budiman aku:

About Me

My photo
boleh panggil aku "ajak" ...jantina seorang lelaki ... dilahirkan pada tanggal 26 hb febuari 1974 ... status telah berkeluarga ... menetap di seremban ... bekerja di putrajaya sebagai seorang jurutera awam profesional (ir, p.eng dan miem)...boleh contact aku melalui emel: admin@abdulrazakbinkamarudin.com

PELABUR EMAS PERAK

22 April, 2012

nasi dagang ...



photo nasi dagang

assalammualaikum ...
apa khabar kenkawan pada cuti hari ahad ini ...
mesti semua santai-santai bersama family ...
nasi dagang adalah salah satu menu utama aku apabila pergi ke pasar malam ...
aku n wife jer yang makan ... anak-anak tak berapa suker ...
kenkawan suker makan nasi dagang ker ?
... Cer citer sket ...

sekian ...
orait ...
from: ajak ...

sudilah lawat blog aku

10 comments:

Anonymous said...

Assalamualaikum Ajak,

Nasi dagang dalam gambar Ajak tu nasi dagang kelantankan. Dimasak dengan beras dagang.

Kak ani orang terengganu, jadi akak suka nasi dagang terengganu. Nasi dagang terengganu bewarna putih sebab dicampur pulut 1/4 dan selebihnya beras biasa.

Selamat berhubung minggu untuk ajak sekeluarga.

ajak said...

wsalam ... kak ... betoi agak nyer turr ... saya tahu makan jerr .. heeheeeee

Queenie said...

aka pun sker nasi dagang jak...
esp yg Ganu punya tu...

intan_blur said...

sdp tuu nasi dagang,,peberet nih..

suwara entertainment said...

sedapnye!
saya suka mkn nasi dagang time bulan puasa..hehehe..
last Friday, my big bos belanja all staff kt dept kami mkn nasi dagang (tp x mkn pun sbb on diet kan...so, bwk blk utk anak2..haha)

ajak said...

kak queenie ... memang sodapp ...heheeee

ajak said...

intan ... wahhh ramai yang feveret nie ..

ajak said...

sue ... diet sket sket dah laaa ... heheheeeee

yanmaneee said...

kyrie irving shoes
nike sb dunks
birkin bag
kd shoes
goyard handbags
cheap jordans
yeezy boost 350 v2
supreme hoodie
bape
jordan shoes

Unknown said...

next page replica bags buy online why not try here bag replica high quality that site gucci replica bags