click nuffnang

kengkawan budiman aku:

About Me

My photo
boleh panggil aku "ajak" ...jantina seorang lelaki ... dilahirkan pada tanggal 26 hb febuari 1974 ... status telah berkeluarga ... menetap di seremban ... bekerja di putrajaya sebagai seorang jurutera awam profesional (ir, p.eng dan miem)...boleh contact aku melalui emel: admin@abdulrazakbinkamarudin.com

PELABUR EMAS PERAK

15 April, 2012

gunting rambut ...

photo anak aku di kedai gunting rambut

assalammualaikum ...
setiap awal bulan ... aku akan bawak anak-anak aku untuk pegi gunting rambut ... sekali gunting rambut seramai 5 orang ... memang dah masuk bajet untuk gunting rambut ... al maklum jer lah bahawa bayaran untuk bergunting rambut pun dah berpuluh hengget setiap bulan ... jika setahun punyer bayaran ... wah dah beratus hengget turr ... waduhh, kos sara hidup makin tinggi ... betoikan ! ! !
sekian ...
orait ...
from: ajak.


sudi lah lawat blog aku


No comments: