click nuffnang

kengkawan budiman aku:

About Me

My photo
boleh panggil aku "ajak" ...jantina seorang lelaki ... dilahirkan pada tanggal 26 hb febuari 1974 ... status telah berkeluarga ... menetap di seremban ... bekerja di putrajaya sebagai seorang jurutera awam profesional (ir, p.eng dan miem)...boleh contact aku melalui emel: admin@abdulrazakbinkamarudin.com

PELABUR EMAS PERAK

13 April, 2012

set sofa ...

photo set sofa di dalam bilik pejabat aku

assalammualaikum ...
jumpa lagi pada entry today ...
aperr emosi kengkawan pada ari nie ...
di dalam billik pejabat aku ader simple set sofa ... tak lah cantik ... cuma boleh lah untuk aku santai santai pada waktu lunch sambil layan "bb" ... ahhh "bb" tur makner nyer ialah "blackberry" handphone yer ... jangan fikir benda lain plakkk ... opis kerajaan ... cam tur lahh ...kadang kadang kat sini jugaklah aku berbincang pasal keje dengan tetamu yang datang ...
jumpa lagi di lain kesempatan ...
sekian ...
orait ...
from: ajak.

sudi lah lawat blog aku
pelabur emas perak

3 comments:

Temuk said...

Assalamualaikum
Mohon izin singgah. Seronok dapat lebarkan jaringan hubungan terutama dengan melibatkan pemblog yang mempunyai pelbagai latarbelakang kerjaya dan bidang kepakaran.

Kemas dan rapinya bilik pejabat yang dipaparkan. Tentu demikian jugalah pemiliknya menangani tugas sehariannya!

ajak said...

wsalam ... terima kasih atas kunjungan ... cam tur bilik pejabat ..tq.

Mak Wardah said...

ajak, bilik akak sofa dah order tapi belum dpt2. Jealous betuk dgn ajak ni...