click nuffnang

kengkawan budiman aku:

About Me

My photo
boleh panggil aku "ajak" ...jantina seorang lelaki ... dilahirkan pada tanggal 26 hb febuari 1974 ... status telah berkeluarga ... menetap di seremban ... bekerja di putrajaya sebagai seorang jurutera awam profesional (ir, p.eng dan miem)...boleh contact aku melalui emel: admin@abdulrazakbinkamarudin.com

PELABUR EMAS PERAK

20 March, 2012

cempedak ...

photo cempedak

 
assalammualaikum ...
berjumpa lagi pada entree kali ini ...
sajer nak kongsi ...ari tur ader beli buah cempedak di tepi jalan ...


photo cempedak goreng

anak-anak aku jika makan mentah buah cempedak ... dia orang kurang suka ... apabila di goreng dia suker sangat ... kenkawan suker ker makan buah cempedak goreng ?
sekian ...
orait ...
from: ajak.

sudilah lawat blog aku
http://www.pelaburemasperak.com

6 comments:

Queenie said...

anak2 akak pun lebih suka cempedak setelah bersalut tepung...tp selalunya baung biji dulu sebelum digoreng, takut terlajak ke tekak anak hek3...

psst jak, akak rasa tak layaklah nak join pelaburemas tuu...

ajak said...

kak ... memang sodapp makan pada waktu petang dengan kopi "o" ...perhhh

suwara entertainment said...

homaigurl!! saya peminat setia cempedak..mkn begitu je pn sedap..goreng lg la sodap..

abg ajak ni buat org terliur je tau..hehe

intan_blur said...

sedapnyeeeeeee...
ptg2 ni syok nye kite pekene ni kan

ajak said...

sue ... saya pun memang suker makan goreng .... perrhh ...sodapp

ajak said...

intan ... pepagi pekene goreng cempedak pun sodapp gakk ..he3