click nuffnang

kengkawan budiman aku:

About Me

My photo
boleh panggil aku "ajak" ...jantina seorang lelaki ... dilahirkan pada tanggal 26 hb febuari 1974 ... status telah berkeluarga ... menetap di seremban ... bekerja di putrajaya sebagai seorang jurutera awam profesional (ir, p.eng dan miem)...boleh contact aku melalui emel: admin@abdulrazakbinkamarudin.com

PELABUR EMAS PERAK

26 March, 2012

genap sebulan usia blog aku ...






assalammualaikum ...
bersua kembali kenkawan semuerr ...
hari ini genap sebulan blog aku ...


dengan tema "suka emas cari ajak"
jika berkesempatan ... aku akan update kedua-dua blog sekali ...
sudilah lawat kenkawan yerr ...
sekian ...
orait ...
from: ajak.

4 comments:

Hudalatip said...

ohh jual emas yea..

intan_blur said...

jual emas rupenyeee..hehhehe

ajak said...

huda ... sharing is caring kan ... saya share ilmu yang ada.. he3

ajak said...

intan ... alamakkk ... dah pecah rahsia ...he3