click nuffnang

kengkawan budiman aku:

About Me

My photo
boleh panggil aku "ajak" ...jantina seorang lelaki ... dilahirkan pada tanggal 26 hb febuari 1974 ... status telah berkeluarga ... menetap di seremban ... bekerja di putrajaya sebagai seorang jurutera awam profesional (ir, p.eng dan miem)...boleh contact aku melalui emel: admin@abdulrazakbinkamarudin.com

PELABUR EMAS PERAK

05 March, 2012

nasi arab damsyik ...

photo nasi arab damsyik


photo sedang menjamu selera



photo bersama anak anak

assalammualaikum ...
bersua kembali semuerr kenkawan ...
weekend tempohari aku berkesempatan untuk bersama family menikmati juadah nasi arab damsyik ... tak der ler kene pergi ke damsyik plakkk ... restoran tur terletak di seremban jerr ... nasi nyer boleh tahan sedapp ... lauk ayam panggang dan kambing kukus ... kenyang betoiii ... cubalah kenkawan
sekian ...
orait ...
from: ajak.

sudilah lawat blog aku

6 comments:

Queenie said...

laaaa...kat Seremban?
larat ker habiskan sepinggan tu jak?
akak kalau makan kat restoren arab, rasa nak tetas zip jer ehehehe... sendat!

intan_blur said...

bestnye makan nasi arab...
peberet

suwara entertainment said...

bestnye! terliur dah ni..hahahaha

ajak said...

queenie ... makan kongsi kongsi ... kak ... jangan "ter tetas" ...hehehheee...tq.

ajak said...

intan ... memang sodapp ... sekali sekala layan ..tq.

ajak said...

sue ... terliur tak per ...jangan meleleh air liur turrr ...opptsss ..tq.