click nuffnang

kengkawan budiman aku:

About Me

My photo
boleh panggil aku "ajak" ...jantina seorang lelaki ... dilahirkan pada tanggal 26 hb febuari 1974 ... status telah berkeluarga ... menetap di seremban ... bekerja di putrajaya sebagai seorang jurutera awam profesional (ir, p.eng dan miem)...boleh contact aku melalui emel: admin@abdulrazakbinkamarudin.com

PELABUR EMAS PERAK

23 March, 2012

rojak singapore ...



photo rojak singapore

assalammualaikum ...
bersua kembali kenkawan semuerr ...
tempohari aku berkesempatan lepak lepak dengan kenkawan di seremban 2 ... sambil sembang sembang pekene "rojak singapore" ... first time aku makan rojak nie ... boleh lah tahan ... kuah rojak tur tak sama macam rojak di mamak ... tempat kenkawan ader rojak ini ker ? ... cer citer sket ...
sekian ...
orait ...
from: ajak.


sudilah lawat blog aku

1 comment:

sinbei said...

kt area mane s2 tue?