click nuffnang

kengkawan budiman aku:

About Me

My photo
boleh panggil aku "ajak" ...jantina seorang lelaki ... dilahirkan pada tanggal 26 hb febuari 1974 ... status telah berkeluarga ... menetap di seremban ... bekerja di putrajaya sebagai seorang jurutera awam profesional (ir, p.eng dan miem)...boleh contact aku melalui emel: admin@abdulrazakbinkamarudin.com

PELABUR EMAS PERAK

15 March, 2012

lepak di mamak ..

photo lepak di mamak bersama family

assalammualaikum ...
jumpa kengkawan kembali ...
aku suker bawa wife dan anak anak ke mamak selepas sholat isyak ... aku akan order teh tarik dan tosey dan kuah kari kambing atau kuah dhall ... wife aku dan anak anak, suker sangat order "roti tisu" ... anak anak aku suker maybe coz kerana ader rasa manis manis agak nyerr ... di seremban 2 ... harga sekeping roti tisu ialah rm4.80 ... aku tak tahu plakk harga di mamak tempat kengkawan semuerr ...
jumpa lagi di lain entry ...
sekian ...
orait ...
from: ajak.

4 comments:

Mak Wardah said...

Salam perkenalan. Silent reader selama ini. Hari mi baru bersembang dgn ajak. Tmpt akakpun sama. Kedai dia amer ehsan, whole familypun lepak sana

ajak said...

wsalam ... salam perkenalan jugak ... timo kasih menjadik silent reader ... amat hargai ..tq.

intan_blur said...

belum penah rase roti tisu
selalu intan order tosey..tosey..tosey..adoiii..asik teringt jek kuah sntan tosey tuuu..

ajak said...

intan .. kat seremban nie pun bukan semuerr kedai mamak ada roti tisu ...sedapp gakk ..tq.