click nuffnang

kengkawan budiman aku:

About Me

My photo
boleh panggil aku "ajak" ...jantina seorang lelaki ... dilahirkan pada tanggal 26 hb febuari 1974 ... status telah berkeluarga ... menetap di seremban ... bekerja di putrajaya sebagai seorang jurutera awam profesional (ir, p.eng dan miem)...boleh contact aku melalui emel: admin@abdulrazakbinkamarudin.com

PELABUR EMAS PERAK

04 March, 2012

memori di taiwan ...


photo memori bersama rakan setugas di airport taiwan

assalammualaikum ....
jumpa lagi semuerrr ...
enn3 kali ini nak mengimbau memori sewaktu bertugas luar di taiwan pada januari tahun lalu...



photo memori aku bertugas luar di taiwan

aku ditugaskan oleh big boss untuk memastikan peralatan yang dibekalkan mengikut spesifikasi teknikal yang telah ditetapkan ...



photo memori aku di persisiran pantai di taiwan

gambar di atas menunjukkan aku mengambil kesempatan untuk bersiar siar di tepi pantai sambil menghirup udara segar ... jangan silap sangka yerr ... aku bukan makan angin, tapi pergi bertugas ... ini pun setelah seharian suntuk berada di lokasi kilang dan telah penat sangat ... kira kira after opis hour iaitu selepas jam 5pm ... angin kuat dan cuaca pun agak sejuk ...turrr yang pakai baju sejuk...


photo memori aku di hadapan menara taipei 101

pada lewat petang dan hampir malam ... aku berkesempatan bergambar di hadapan menara taipei 101 ... naik ke tingkat atas dan melihat panaroma menarik di lokasi tertinggi di bandaraya taipei ...
jumpa lagi di lain masa ...
sekian ...
orait ....
from: ajak.

sudilah lawat blog aku
http://www.pelaburemasperak.com/

2 comments:

suwara entertainment said...

wah..seronoknye dpt berjalan smbl bekerja..2 in 1..hehe

ajak said...

sue ... pegi keje tak seronok tapi jenjalan memang syokk ...tq.