click nuffnang

kengkawan budiman aku:

About Me

My photo
boleh panggil aku "ajak" ...jantina seorang lelaki ... dilahirkan pada tanggal 26 hb febuari 1974 ... status telah berkeluarga ... menetap di seremban ... bekerja di putrajaya sebagai seorang jurutera awam profesional (ir, p.eng dan miem)...boleh contact aku melalui emel: admin@abdulrazakbinkamarudin.com

PELABUR EMAS PERAK

22 March, 2012

hit counter blog aku baru mencecah angka ke 2020 ...



photo blog hit counter


assalammualaikum ...
bersua kembali kenkawan semuerr ...
syukur ke hadrat "nya" kerana masih diberi peluang untuk mencoret pada entree kali ini ... just nak kongsi bahawa blog aku ini baru mencecah hit counter angka ke "2020" ... cantekk kan nombor turr ... turr yang screen shot ... hehehheeee ... macam angka wawasan 2020 jerr ... waktu sekolah dulu dulu selalu menyanyikan lagu wawasan 2020 ... masih segar di ingatan  ...
bersua kembali ...
sekian ...
orait ...
from: ajak.


sudilah lawat blog aku


2 comments:

suwara entertainment said...

vision 2020..nice number!

ajak said...

sue ... betoi turr ... kebetulan ..he3