click nuffnang

kengkawan budiman aku:

About Me

My photo
boleh panggil aku "ajak" ...jantina seorang lelaki ... dilahirkan pada tanggal 26 hb febuari 1974 ... status telah berkeluarga ... menetap di seremban ... bekerja di putrajaya sebagai seorang jurutera awam profesional (ir, p.eng dan miem)...boleh contact aku melalui emel: admin@abdulrazakbinkamarudin.com

PELABUR EMAS PERAK

12 March, 2012

lokasi wajib di ziarah ...

photo pusara "arwah ayah"


assalammualaikum ...
bersua kembali pada musim cuti sekolah nie ...
tentu riuh rendah kat rumah sekarang nie ... maklum lah anak-anak ada kat rumah ... cuti hujung minggu lepas aku balik ke ipoh untuk menziarah emak ... rutin aku setiap bulan ... tanpa ketinggalan "pusara arwah ayah" jugak merupakan lokasi wajib bagi aku untuk di ziarah ... "arwah ayah" pergi kira-kira 2 tahun yang lalu ... sebak sebentar ... kerinduan pada "arwah ayah" ... al-fatihah ... doa aku agar roh nya di tempat kan di kalangan orang-orang yang beriman ... amin !
sekian ...
orait ...
from: ajak.

sudilah lawat blog aku

No comments: