click nuffnang

kengkawan budiman aku:

About Me

My photo
boleh panggil aku "ajak" ...jantina seorang lelaki ... dilahirkan pada tanggal 26 hb febuari 1974 ... status telah berkeluarga ... menetap di seremban ... bekerja di putrajaya sebagai seorang jurutera awam profesional (ir, p.eng dan miem)...boleh contact aku melalui emel: admin@abdulrazakbinkamarudin.com

PELABUR EMAS PERAK

12 May, 2012

rindu kat arwah ayah ... genap 2 tahun dahhhh !



photo pusara arwah ayah

assalammualaikum ...
apa khabar kenkawan ...
hari ini genap 2 tahun arwah ayah telah pergi buat selama- lama nyerrr ...
terasa rindu sesangat kepada arwah ...
sewaktu aku menaip nieee ...
air mata ku mengalirrrr laju ...
berhenti menaip sekejapp ...
kini aku pasrah bahawa insan yang aku sayang telah pergi buat selama lama nyerr ...
al fatihah buat arwah ...
bertafakur sebentar ...
doa aku agar roh arwah tergolong di kalangan orang-orang yang beriman dan soleh ... insyaallah !
besar sungguh pengorbanan arwah ayah untuk membesarkan aku sehingga menjadi seperti sekarang niee ...
sekadar luahan perasaan aku ...

sekian ...
orait ...
from: ajak ...

sudilah lawat blog aku



5 comments:

Queenie said...

al-fatihah untuk arwah ayah ajak...

akak pun tumpang tsk! tsk! bila baca ttg ayah...memang sedih arr...mak & ayah yg pergi mmg tak berganti kan jak?

mudah2an doa kita diterima dan sampai kepada mereka...

bangga ada anak yg masih sudi kenangkan ayah yg dah takder...

ajak said...

kak ... terima kasih atas doa ... saya amat amat hargai ...tq.

PCL said...

al-fatihah buat arwah semoga dicucuri RahmatNya.

suwara entertainment said...

al-fatihah..semoga arwah ditempatkan di kalangan org2 yg beriman..amin..

kehilangan org yg kita sayangi, tiada galang gantinya..saya takut nak hadapi perkara sebegini suatu hari nanti.. :'(

Anonymous said...

It did not work for me and I am positive that this method
does not work for the majority, especially if you are thinking about a sustainable long term income or "new to the Internet".
* Unlimited Income Potential - By getting really good at selecting, creating and running profitable campaigns, you will have the
ability to continue creating more and more campaigns
that will allow you to increase your income year after year.
This where the internet becomes so appealing to most, with the
thought of setting up an online business from the
comforts of your home.

My page: Make money at Home