click nuffnang

kengkawan budiman aku:

About Me

My photo
boleh panggil aku "ajak" ...jantina seorang lelaki ... dilahirkan pada tanggal 26 hb febuari 1974 ... status telah berkeluarga ... menetap di seremban ... bekerja di putrajaya sebagai seorang jurutera awam profesional (ir, p.eng dan miem)...boleh contact aku melalui emel: admin@abdulrazakbinkamarudin.com

PELABUR EMAS PERAK

10 May, 2012

isteri ku ...



photo bersama isteri


assalammualaikum ...
apa khabar kenkawan ...
sajer nak upload gambar aku dengan isteri tersayang ...
isteri lah tempat aku bermanjer dan berkongsi kehidupan suka dan duka ...
ada kenkawan aku kata ...
"sayang kan isteri tinggal tinggal kan "
betoi ker kenkawan ?

sekian ...
orait ...
from: ajak ...

sudilah lawat blog aku





2 comments:

Queenie said...

tak betoii..tak betoii...
tu petua jaman dolu, takleh pakai lagi la ni..

hisy! saper yg pregnant tu ajak?
lariiii............

ajak said...

kak ... tak blehhh yerr ... jika ader ... rezki turrr ..hehehehee