click nuffnang

kengkawan budiman aku:

About Me

My photo
boleh panggil aku "ajak" ...jantina seorang lelaki ... dilahirkan pada tanggal 26 hb febuari 1974 ... status telah berkeluarga ... menetap di seremban ... bekerja di putrajaya sebagai seorang jurutera awam profesional (ir, p.eng dan miem)...boleh contact aku melalui emel: admin@abdulrazakbinkamarudin.com

PELABUR EMAS PERAK

15 May, 2012

mcd beratur beli ice cream ...




photo di mcd


assalammualaikum ...
bersua kenkawan ...
anak anak aku apabila melintasi restoran makanan segera mcd ... mesti kene singgah punyer ... paling tidak kene beli ice cream ... wahhh kadang kadang kene beratur panjang untuk beli ice cream ...
aduhhhhh ...
anak anak kenkawan suker ice cream mcd jugak kerr ?


sekian ...
orait ...
from: ajak ...

sudilah lawat blog aku

 


2 comments:

Anonymous said...

Salam Ajak,

Budak memang pandang jumpa McD.

Dulu masa anak kak ani yang bongsu lebih kurang berusia 9 tahun kami bawa dia ke Mekah untuk menunaikan umrah. tiba di Mekah, kami sebok nak tengok masjidilharam, tiba-tiba dia bersuara "Ma MacDonald". itu dulu yang dia nampak.

Berkuasa sungguh...

ajak said...

wsalam .. kak .. betoi turr ... kuat betoi pengaruh mcd nie ...tq.