click nuffnang

kengkawan budiman aku:

About Me

My photo
boleh panggil aku "ajak" ...jantina seorang lelaki ... dilahirkan pada tanggal 26 hb febuari 1974 ... status telah berkeluarga ... menetap di seremban ... bekerja di putrajaya sebagai seorang jurutera awam profesional (ir, p.eng dan miem)...boleh contact aku melalui emel: admin@abdulrazakbinkamarudin.com

PELABUR EMAS PERAK

07 May, 2012

nasi ayam ...



photo nasi ayam


assalammualaikum ...
apa khabar kenkawan semuerr
semalam wife aku masak nasi ayam atas permintaan anak-anak aku ...
ucapan terima kasih buat wife tersayang ...
sedapp ...
berselera anak anak aku makan tengahari semalam ...
syokk tengok anak anak aku makan dengan penuh selera ... maklumlah anak anak ada 4 orang ... lelaki pulak turr ...
heheheheeeee ...

sekian ...
orait ...
from: ajak ...

sudilah lawat blog aku





6 comments:

suwara entertainment said...

As Salam..last week pun saya ade masak nasi ayam utk husb dan anak2..teringin buat lagi bila tgk pic ni..hehe :)

Anonymous said...

Salam Ajak,

Memang seronok bila tengok anak-anak enjoy masakan kita.

Hilang semua penat lelah ketika memasaknya.

Sesuatu yang kak ani perhatikan, sebab dan ada anak-anak yang dah bekerluaga, walau kemana mereka pergi akan ada makanan feveret mereka yang mak mereka masak yang mereka tidak dapat bandingkan dengan masakan orang lain. Mereka akan terkenang masakan mak mereka juga.

Rasanya sebab mak masak dengan kasih sayang bukan kerana duit ringgit.

Queenie said...

untung kan kalau dapat wife pandai masak? ekeke

anak 4 lelaki? menang akak lagi..akak tambah dua lagi hehehe

ajak said...

wsalam .. sue .. wahhh mesti sedap awak masak kan ...

ajak said...

wsalam ... kak ani .. memang betoi yang dikatakan oleh akak tur ... boleh dikatakan semua orang ada feveret masing-masing ... tq.

ajak said...

kak queenie ... wahh hebat akak nie ... mesti banyak cabaran untuk membesarkan anak anak nie ...betoikan ..