click nuffnang

kengkawan budiman aku:

About Me

My photo
boleh panggil aku "ajak" ...jantina seorang lelaki ... dilahirkan pada tanggal 26 hb febuari 1974 ... status telah berkeluarga ... menetap di seremban ... bekerja di putrajaya sebagai seorang jurutera awam profesional (ir, p.eng dan miem)...boleh contact aku melalui emel: admin@abdulrazakbinkamarudin.com

PELABUR EMAS PERAK

11 May, 2012

memori di milan italy ...




photo aku di milan italy


assalammualaikum ...
apa khabar kenkawan ...
ini lah memori aku pada tahun 2008 ...
sewaktu di milan italy ...

sekian ...
orait ...
from: ajak ...

sudilah lawat blog aku




8 comments:

Kakzakie Purvit said...

Sebut Milan teringat pasukan bola sepak mereka pulak kakak nie...

suwara entertainment said...

bestnye!

ajak said...

kak ... betoi jugak turr ... pasukan bolasepak di europe hebat hebat belaka ..

ajak said...

sue ... sekadar mengimbau memori ...

Queenie said...

lek eleh! sorang jer ker ajak?
tak ajak anak isteri?
ajak laa....

skang ni dah byk kemudahan dan itu bidalan lama "sayang isteri tinggal2kan" dah takleh pakai lagi...

tim_fs said...

bila nak bawak kami gi milan pulak?

ajak said...

kak ... urusan keje tak leh bawak family .. heheheeeee

ajak said...

mama tim ... nanti kiter rancang rancang yerr ..