click nuffnang

kengkawan budiman aku:

About Me

My photo
boleh panggil aku "ajak" ...jantina seorang lelaki ... dilahirkan pada tanggal 26 hb febuari 1974 ... status telah berkeluarga ... menetap di seremban ... bekerja di putrajaya sebagai seorang jurutera awam profesional (ir, p.eng dan miem)...boleh contact aku melalui emel: admin@abdulrazakbinkamarudin.com

PELABUR EMAS PERAK

05 May, 2012

apam balik ...




photo apam balik


assalammualaikum ...
apa khabar kenkawan pada pagi hari sabtu today ...
kueh apam balik adalah salah satu menu yang akan aku beli apabila berkunjung ke pasar malam atau beli di tepi jalan ...
anak-anak aku pun suker makan ...
sedapkan jika di makan pada waktu masih panas dan gebu ...
tambahan pula ada banyak kacang dan jagung ...


sekian ...
orait ...
from: ajak ...

sudilah lawat blog aku

 

6 comments:

PCL said...

makin nipis dan ranggup...x puas mkn sekeping, tu pasal depa x jual satu..hahha..

Anonymous said...

Salam Ajak,

Ketika berkunjung di pasar malam Puncak Alam setiap petang sabtu dan Rabu, ada dijual apam balik yang pelbagai>

Ada apa balik biasa
Ada apam balik special - specialnya tu sebab diletak lebih kacang dan lebih jagung tin tu
Ada apam balik coklat
Ada apam balik kacang saja dan
ada apam balik jagong tin saja.

Selalu akak akan beli apam bali special.

Queenie said...

setuju ngan kak Ani, sekarang ni macam perisa apam balik, tp akak cuma berkenan yg ori jer..

ajak said...

pcl ... betoi turr ... memang tak cukup sekeping ..heheheeee

ajak said...

wsalam ... akak ... memang ada pelbagai pilihan skrang nie ...

ajak said...

kak queenie ... saya pun macam gitur jugak .. heheheeeee