click nuffnang

kengkawan budiman aku:

About Me

My photo
boleh panggil aku "ajak" ...jantina seorang lelaki ... dilahirkan pada tanggal 26 hb febuari 1974 ... status telah berkeluarga ... menetap di seremban ... bekerja di putrajaya sebagai seorang jurutera awam profesional (ir, p.eng dan miem)...boleh contact aku melalui emel: admin@abdulrazakbinkamarudin.com

PELABUR EMAS PERAK

23 May, 2012

asyik youtube jerrr ....




photo adam


assalammualaikum ...
anak bongsu aku nie asyik layan youtube jerr ...
kartun upin ipin menjadi pujaan anak aku nie ...
aduhaiiii ...
hebat penangan youtube nie ...


sekian ...
orait ...
from: ajak ...

sudilah lawat blog aku

4 comments:

Ateh Nour said...

Sallam Ajak,

Memang kanak2 ni, kecik2 lagi dah pandai tengok katun, ada gak bahayanya kan katun ni, takut dia leka sangat terus tak nak belajar..

ajak said...

wsalam ... kak ... akak cakap tur memang betoi ... risau gakk ..

suwara entertainment said...

hmmmm..klau ade tab tu mmg la melekakan..anak saya slalu jugak tgk kartun, tp melalui tv je..jarang saya bukak youtube utk mereka..hehehe

ajak said...

sue ... itu lahh cabaran kiter buat masa skrang nie ... adussss