click nuffnang

kengkawan budiman aku:

About Me

My photo
boleh panggil aku "ajak" ...jantina seorang lelaki ... dilahirkan pada tanggal 26 hb febuari 1974 ... status telah berkeluarga ... menetap di seremban ... bekerja di putrajaya sebagai seorang jurutera awam profesional (ir, p.eng dan miem)...boleh contact aku melalui emel: admin@abdulrazakbinkamarudin.com

PELABUR EMAS PERAK

17 May, 2012

kuching sarawak ..



photo tiket


assalammualaikum ...
apa khabar kenkawan semuerr ...
pada hari isnin yang lepas sehingga semalam ...
aku berada di kuching sarawak untuk "out station" ...
agak memenatkan coz perlu pergi ke satu kawasan pendalaman yang diberi nama "sebuyau" ... adus perlu naik pajero dari kuching ... naik feri dan terpaksa menaiki bot serta berjalan kaki ... terasa penat skett laa ... demi tugas untuk mencari rezki ...

sekian ...
orait ...
from: ajak ...

sudilah lawat blog aku

4 comments:

Anonymous said...

Dapat pahala rezeki utk anak isteri

suwara entertainment said...

bestnya dpt berjalan di tmpt org, dpt kenal budaya kehidupan di sana..nape x inform..baru nak kirim kek lapis dan terubuk masin..hehehehe

ajak said...

kak ... mudah mudahan macam gitur laaa ... insyaallah

ajak said...

sue .. adusss ... penat sket pegi outstation nie ..