click nuffnang

kengkawan budiman aku:

About Me

My photo
boleh panggil aku "ajak" ...jantina seorang lelaki ... dilahirkan pada tanggal 26 hb febuari 1974 ... status telah berkeluarga ... menetap di seremban ... bekerja di putrajaya sebagai seorang jurutera awam profesional (ir, p.eng dan miem)...boleh contact aku melalui emel: admin@abdulrazakbinkamarudin.com

PELABUR EMAS PERAK

10 February, 2012

renew passport ...

dah renew passport

assalammualaikum ...
ketemu kenkawan pada hari jumaat nie ..
entry kali ini ... sajer nak inform kenkawan ... aku dah renew passport untuk satu family ... dok rancang rancang nak jenjalan ke mana plakk ... ialah ader skett hasil keuntungan dari trading emas fizikal ...for info .. kenaikan harga emas bermula dari 3 januari 2012 sehingga awal febuari 2012 ini sudah mencecah sekitar 10% iaitu hanya bagi tempoh sebulan sahaja .... syok turrr ... dah melebihi setahun bonus dan faedah simpanan asb.... so cadang cadang nak tour ... maybe tak jauh maner .. cuma maybe perjalanan naik kapal terbang yang lebih kurang 3 jam dalam flight ... maybe kenkawan ader cadangan nak beri kat aku ... maybe sekitar negara asia jer ... silakan ...
sekian ...
orait ..
from: ajak.

4 comments:

intan_blur said...

wah dah renew nih blh la g mane2 kan..ke abg ajak dah planning nak bcuti kat mane?hehheheh..
intan jek belum ade psspot ;(

ajak said...

intan ... cadang cadang nyer cam giturrr laaa ... insyaallah.

tim_fs said...

jommm..sepantas kilat saya dtg...

ajak said...

mama tim ...boleh ajerrrr