click nuffnang

kengkawan budiman aku:

About Me

My photo
boleh panggil aku "ajak" ...jantina seorang lelaki ... dilahirkan pada tanggal 26 hb febuari 1974 ... status telah berkeluarga ... menetap di seremban ... bekerja di putrajaya sebagai seorang jurutera awam profesional (ir, p.eng dan miem)...boleh contact aku melalui emel: admin@abdulrazakbinkamarudin.com

PELABUR EMAS PERAK

27 February, 2012

birthday present from my lovely wife ....

photo birthday present

assalammualaikum ....
ketemu kiter kembali ...
semalam merupakan besday aku ...
surprise pagi tadi dah ada birthday present from my lovely wife ... thank you sayang ...
dapat perfume ck one summer ... semerbak bau nyer datang ke opis pagi nie ...semangat nak datang kerja ... hahahaaaa ....
kenkawan di opis jeling semacam jer ...
sekian ...
orait ...
from: ajak.

5 comments:

intan_blur said...

wahhh..bestnye dpt minyak wangi la dia...untongla mcm nih..hehehhe..

ajak said...

intan .... syukur pada "nya" dengan rezki yang ada ...tq tq

che mid said...

Tanda isteri sayang suami he he...

ajak said...

che mid .... saya bersyukur dikurniakan wife sebegitu ...tq.

terpatrisinarabadi said...

Tanda kasih dan sayang..hargailah permata hati dengan sebaiknya ~~moga berkekalan abadi selamanya ....