click nuffnang

kengkawan budiman aku:

About Me

My photo
boleh panggil aku "ajak" ...jantina seorang lelaki ... dilahirkan pada tanggal 26 hb febuari 1974 ... status telah berkeluarga ... menetap di seremban ... bekerja di putrajaya sebagai seorang jurutera awam profesional (ir, p.eng dan miem)...boleh contact aku melalui emel: admin@abdulrazakbinkamarudin.com

PELABUR EMAS PERAK

13 February, 2012

memori di kota london ...


photo memori aku n family di tube station
assalammualaikum ...
bertemu ngan kenkawan lagi ...
pada tahun lepas aku bekesempatan bawak family ke kota london ... sajer nak berjalan jalan sambil menghirup udara sejuk kat saner ...



photo memori aku n family di stesen keretapi
kat saner aku nak berjimat sket ... gunakan pengangkutan awam keretapi jerr dan jalan kaki ... jika guna teksi agak mahal sket ...anak anak lah cepat penat ...

photo memori anak anak di bus tour
menaiki bus 2 tingkat yang tak berbumbung memang menarik perhatian anak anak aku coz sambil cuaca yang nyaman dan boleh melihat sekitar kota london ... memang aku rekomen kenkawan untuk naik bas ini ... boleh naik dan turun sesuka hati di setiap perhentian yang ditetapkan di dalam tempoh sehari coz aku hanya bayar tiket untuk sehari jerrr ...

photo memori anak anak bersamo "uncle david"

di dalam train ... jika terkena waktu pick hour memang agak sesak di stesen stesen tertentu ... maklumlah opis hour dan ader saiz badan dia orang yang besar besar gakk ... aku bawak bebudak kecik...


photo memori anak anak bersama bintang pujaan

aku jugak berkesempatan bawak anak anak ke madame tussauds untuk melihat patung bintang pujaan bola sepak dia orang ... bergambo sakan lahh ...


photo memori sewaktu lunch di restoran jom makan

itinery yang tak boleh ditinggalkan ialah makan makan ... maklumlah banyak tenaga digunakan untuk berjalan jalan dan tambahan pulak suasana cuaca yang dingin menyebabkan perut cepat lapar ... kami sekeluarga berkesempatan untuk menjamu selera di "restoran jom makan" ...
memori bersama family di kota london adalah amat indah untuk diungkapkan ... insyaallah di lain masa jika diizinkan "nya" berhasrat untuk datang lagi ... 
sekian ...
orait ...
from: ajak. 

4 comments:

intan_blur said...

untung nye ank2 tu dpt jalan2 g oversea... ;)

ajak said...

intan ... syukur kepada "nya" ...kerana beri peluang kepada kami sekeluarga ...insyaallah suatu hari nanti intan jugak berpeluang ...tq.

tim_fs said...

air asia dah stop fly to paris n london..abih cemana nak gi lagi?...huhu

ajak said...

mama tim ... naik flight lain plakk ... insyaallah ..