click nuffnang

kengkawan budiman aku:

About Me

My photo
boleh panggil aku "ajak" ...jantina seorang lelaki ... dilahirkan pada tanggal 26 hb febuari 1974 ... status telah berkeluarga ... menetap di seremban ... bekerja di putrajaya sebagai seorang jurutera awam profesional (ir, p.eng dan miem)...boleh contact aku melalui emel: admin@abdulrazakbinkamarudin.com

PELABUR EMAS PERAK

07 February, 2012

memori 10th anniversarry di kota paris ...

photo memori aku dan wife
assalammualaikum ...
bertemu kenkawan ...
tadi aku imbau kembali kenangan sewaktu pergi bercuti di kota paris pada sambutan 10th anniversarry aku dan wife pada tahun lalu ... syukur ke hadrat nya kerana jodoh kami dipanjangkan sehingga ke hari ini ... doa aku semoga sehingga ke akhir hayat ... sambutan kali ini agak hangat skett coz di kota percintaan ... naik flight hampir 13 jam perjalanan ... 



photo memori aku dan anak anak di hadapan eifel tower

anak anak pun dah ada 4 orang sejak berumahtangga ...heheheeee



photo memori anak anak di atas eifel tower

anak anak adalah penyeri kehidupan ... walaupun kadangkala penat melayan karenah mereka ... especially wife aku yang sepenuh masa bersama dengan anak anak .... ucapan jutaan terima kasih buat isteri ku dengan ikatan perkahwinan ini ... 



photo memori aku family di disneyland paris

kami sekeluarga berkesempatan untuk ke disneyland kota paris ... anak anak happy sesangat ...



photo memori di aiport paris

kenangan berada di kota paris bersama family adalah kenangan yang terindah buat aku dan family ... jika ader kesempatan dan kewangan yang mencukupi ... nak rancang lagi lawat ke sana ...sedang kumpul kumpulkan "profit dari trading fizikal gold"... insyaallah !!!
sekian ...
orait ...
from: ajak.

2 comments:

dya nasir said...

best nye pergi sana dgn famly..

ajak said...

dya ... alhamdulillah ... syukur kerana saya n family bekesempatan ...tq.