click nuffnang

kengkawan budiman aku:

About Me

My photo
boleh panggil aku "ajak" ...jantina seorang lelaki ... dilahirkan pada tanggal 26 hb febuari 1974 ... status telah berkeluarga ... menetap di seremban ... bekerja di putrajaya sebagai seorang jurutera awam profesional (ir, p.eng dan miem)...boleh contact aku melalui emel: admin@abdulrazakbinkamarudin.com

PELABUR EMAS PERAK

15 February, 2012

big sale air asia ...

photo hiasan dari laman web http://www.airasia.com/

assalammualaikum ...
apa khabar kenkawan semuerrr ...
moga ceria selalu ...
sajer nak war warkan kepada kenkawan bahawa airasia ader buat promosi mulai hari ini sehingga 19 febuari 2012... cepat cepat booking ... nanti kehabisan plakk ... aku dan family memang telah menjadi pelanggan tetap .... kami gunakan flight airsia untuk melancong ke luar negara kerana nak dapatkan harga murah berbanding flight yang lain ... insyaallah dengan izin dari "nya" ... aku dah booking 3 destinasi ke luar negara pada sepanjang tahun ini ... planning untuk melancong ini terhasil kerana ada sedikit modal dari keuntungan kenaikan harga emas pada bulan lepas iaitu bulan januari 2012 dengan kenaikan sekitar 10% hanya di dalam tempoh sebulan ... makna nyer pelaburan emas aku telah mendapat keuntungan sekitar 10% hanya tempoh sebulan ... memang tersangat syokk kan ... dengan keuntungan pelaburan emas fizikal membolehkan aku dan family merancang untuk melancong  ke luar negara bukan setakat sekali setahun, malah berkali kali dalam setahun .... alhamdulillah setinggi kesyukuran saya panjatkan kepada "nya" dengan peluang sebegini .... kenkawan tidak berminat untuk melabur di dalam pelaburan emas fizikal ker ? ... jika berminat untuk mengetahui rahsia nyerr ... email kepada aku   abrazak74@gmail.com
sekian ...
orait ...
from: ajak.

9 comments:

suwara entertainment said...

bestnye dpt bercuti2 msia..me?next week! weeeehuuuuuu~

ajak said...

sue ... wahhh best turrr ... tenang tenang fikiran sambil bercuti ... good good i like..tq

suwara entertainment said...

tp saya ikut hubby bekerja..alang2 dh ke obesea (mcm jauh sgtlh kan) tu, baik saya ikut skali..hehehe..dh lame x cuti2 msia..

ajak said...

sue ... tak kisah ...dekat atau jauh ... yg penting jenjalan ... betoikan ...janji happy

suwara entertainment said...

Betul3..bole honeymooning skali..bak kata org, smbl menyelam minum air..

Princess Feyqa said...

bestnyee dpt melancong ke luar negara selalu

Kamsiah yusoff said...

bestnya...jeles I..:)

ajak said...

princess .... syukur kepada "nya" ... beri peluang kepada saya n family ...

ajak said...

kamsiah ... rancang rancang lah jika ader peluang ... insyaallah turr