click nuffnang

kengkawan budiman aku:

About Me

My photo
boleh panggil aku "ajak" ...jantina seorang lelaki ... dilahirkan pada tanggal 26 hb febuari 1974 ... status telah berkeluarga ... menetap di seremban ... bekerja di putrajaya sebagai seorang jurutera awam profesional (ir, p.eng dan miem)...boleh contact aku melalui emel: admin@abdulrazakbinkamarudin.com

PELABUR EMAS PERAK

26 February, 2012

hari lahir aku today ...

photo kek birthday aku

assalammualaikum ...
ketemu kembali kenkawan ...
today merupakan ulangtahun kelahiran aku yang ke 38 tahun .... syukur kepada "nya" dipanjangkan umur sehingga ke hari ini ... aku pasrah kepada "nya" ....
terima kasih buat isteri ku yang sudi memasak kek blackforest buat aku ...buat anak anak yang menyanyikan lagu "happy birthday buat aku .... amat amat hargai buat wife n anak anak ...
aku berdoa agar dilimpahi dengan kesihatan yang sempurna untuk meneruskan kehidupan di samping beribadah kepada "nya" dan dipermudahkan segala urusan dunia  akhirat.... insyaallah ... amin !
sekian ....
orait ...
from: ajak.

12 comments:

Rafi Harumin said...

Alhamdulilah.

Semoga keberkatan Allah mengiringi hidup tuan sekeluarga.

Amin, amin...

Wak Labu Farm said...

Selamat hari lahir dari wak labu, semoga sentiasa dalam dikekalkan kesihatan seisi keluarga.

Queenie said...

Happy Birthday to You ajak..

moga diberkati usia dan bahagia berkekalan disamping keluarga tercinta...

ajak said...

rafi ... terima kasih atas doa ... tq.

ajak said...

wak ... insyaallah ... terima kasih bebanyak ..tq.

ajak said...

queenie ...terima kasih ... tq for doa ... amat amat hargai ...tq.

intan_blur said...

happy belated bfday papa ajak..
hehehehhe..umur dah tua..tp hati masih muda..38 tu hny no. jek.. ;)

ajak said...

intan ... tq tq atas ucapan ... yerr betoi ... hati tetap muda selalur ...he3

Wak Labu Farm said...

Wah!! hebat betul blok baru anda tu, semua nya cerita tentang mas yang jute2 tu aje, wak kan cume tahu cerita hal ayam2 saje, anyway Wak doakan anda terus berjaya capai segala cita2 murni anda.

tim_fs said...

ur welcome papa..nnti banje mkn ikan bakar tasik idaman lg ek..

ajak said...

wak ... support anda amat dihargai ... deenn pun suka makan ayam ..hahaha

ajak said...

mama tims ... yoolahhh ...heheheee