click nuffnang

kengkawan budiman aku:

About Me

My photo
boleh panggil aku "ajak" ...jantina seorang lelaki ... dilahirkan pada tanggal 26 hb febuari 1974 ... status telah berkeluarga ... menetap di seremban ... bekerja di putrajaya sebagai seorang jurutera awam profesional (ir, p.eng dan miem)...boleh contact aku melalui emel: admin@abdulrazakbinkamarudin.com

PELABUR EMAS PERAK

07 February, 2023

Kehidupan

KEHIDUPAN YANG SIMPLE


Saya tidak lah kaya dengan harta benda

Sekadar kaya dengan senyuman jer

Kehidupan yang simple yang boleh

Adalah idaman saya selalu


Kehidupan saya macam kalian jua

Ada family

Ada kerjaya 

Ada hobi yang saya suka layan saban masa


Sewaktu kita laksanakan sesuatu perkara kita hendak lah fokus

Tanamkan sifat dedikasi

Buat sesuatu dengan sungguh sungguh

Pasti ada manfaat untuk semua 


Usia saya kian meningkat 

Kini tanpa sedar sudah berada di hujung angka 4 siri

Tiada apa apa cita cita tinggi yang saya ingin kejar kan lagi .. apa yang telah ada Syukur Alhamdulillah 

Cuma hobi hartanah rumah busuk masih dalam radar aktiviti agenda weken saya 


Nak cover ibadah yang rasa nya banyak kurang pada usia muda 

Nak gie ibadah umrah setiap tahun .. aktiviti tahunan yang saya jadualkan sejak 10 tahun lalu tanpa gagal (moga Allah swt jemput lagi) .. tahun 2020 tak sempat gie coz pandemik Covid 19 melanda

Nak cover untuk luang kan masa bersama family & wife yang kerap saya skip kan sewaktu sibuk mencari rezki dengan kerjaya harian sebagai seorang Jurutera Profesional

Nak buat sesuatu yang saya suka buat


Sekadar coretan di cuaca sejuk

Memanas kan jari jemari yang terasa kesejukan 

Cuba mencergas kan otak keluar kan idea menaip

Berkongsi apa yang terlintas di minda saya 


Apa yang kalian idam kan dalam kehidupan ?

Jika sudi cer kongsikan di ruangan komen

Sebagai panduan kenkawan jua

😀


Ir. AJAK





No comments: