click nuffnang

kengkawan budiman aku:

About Me

My photo
boleh panggil aku "ajak" ...jantina seorang lelaki ... dilahirkan pada tanggal 26 hb febuari 1974 ... status telah berkeluarga ... menetap di seremban ... bekerja di putrajaya sebagai seorang jurutera awam profesional (ir, p.eng dan miem)...boleh contact aku melalui emel: admin@abdulrazakbinkamarudin.com

PELABUR EMAS PERAK

26 February, 2023

49

MY BIRTHDAY 49


ALHAMDULILLAH:

Alhamdulillah penuh kesyukuran dipanjatkan ke hadrat ALLAH swt 

Dipinjamkan usia dan segala nikmat hingga ke hari ini 26 Febuari 2023

Pasrah saya seadanya

Genap usia saya ke 49 tahun pada hari ini


BONDA:

Terima kasih kepada bonda tersayang yang mengandungkan saya dalam tempoh 9 bulan dan melahirkan serta penuh kepayahan membesarkan saya yang dikabarkan agak nakal pada waktu kecil dolu dolu

Tak lupa buat Arwah Ayah yang bersusah menyara saya & family .... Al Fatihah 


ISTERI:

Terima kasih jua buat isteri tercinta yang senantiasa bersama saya di kala susah & senang 

Terima kasih semua kidos & adik adik yang mendoakan perjalanan hidup saya ini


UKHWAH:

Sejambak ikatan ukhwah silaturrahim buat kalian semua kenkawan yer 

Pastinya doa untuk kita semua yang baik2 ajer agar senantiasa dirahmati selalu 


Alhamdulillah atas segala peluang pinjaman dari

NYA untuk kehidupan ini

InsyaAllah Amin😄


Ir. AJAK

26 Febuari 2023





No comments: